Обслуговування за договором

Протягом всього гарантійного терміну, у випадку виходу з ладу будь-якого вузла, механізма, агрегата, їх заміна проводиться нашою сервісною службою в короткий термін.

Проведення сервісного обслуговування необхідно для:

  • утримання обладнання у працездатному стані;
  • діагностика технічного стану;
  • попередження відмов інженерних мереж та обладнання.

Етапи роботи:

  • клієнтське обслуговування та ремонт обладнання;
  • обслуговування обладнання протягом гарантійного терміну, і на весь період його експлуатації;
  • навчання персоналу, що працює з обладнанням;
  • швидка кваліфікована технічна допомога;
  • доставка запасних частин та витратних матеріалів.

Переваги:

  • проведення технічного обслуговування в межах ТО, ТО1, ТО2 силами висококваліфікованого персоналу заводу;
  • маючи Договір на сервісне обслуговування, Ви користуєтесь пріоритетним правом виклику наших провідних спеціалістів на об’єкт;
  • нашим спеціалістам заздалегідь відомо характеристики, будова та особливості обладнання на Вашому підприємстві, що суттєво пришвидшує час ремонту;
  • сервісний підрозділ оснащений сучасним високоякісним, високотехнологічним інструментом та обладнанням;
  • для наших клієнтів завжди є в наявності комплект запасних частин та витратних матеріалів;
  • повна відповідальність за якість виконаних робіт;
  • обслуговується справне, працююче обладнання для забезпечення штатного режиму його експлуатації. Це дозволяє експлуатувати обладнання постійно, з максимальною продуктивністю та ККД, різко знизить вірогідність виходу з ладу як обладнання в цілому, так і його окремих компонентів та вузлів;
  • швидкий (без передоплати – на основі договору сервісного обслуговування) замовлення, проектування, виготовлення, доставка та, за необхідності, монтаж і налаштування запчастин та обладнання. Льготні ціни на поставку та ремонт запчастин та вузлів. Кредитування, або розстрочка оплати виконаних робіт;
  • наявність транспорту, кваліфікованих монтажників та експлуатаціонщиків, діючого заводу з виробництва обладнання для елеваторів;
  • у випадку поломки обладнання передбачається екстрений (не пізніше 24 годин) виклик представників заводу для надання допомоги у діагностиці та ремонті, усуненні несправностей.