osnova.бронь

Функціональним призначенням osnova.бронь від Grain Capital є формування та управління за допомогою Telegram-боту – зовнішньою чергою транспортних засобів (ТЗ) і транспортно-логістичної системи при перевезенні культур до елеватора, зернового термінала або переробного підприємства. Система керування чергою використовується клієнтами та контрагентами АПК: фермерами та фермерськими господарствами, водіями, менеджерами з логістики, агротрейдерами, логістичними компаніями, елеваторами та зерновими терміналами.
Як працює автоматизація бізнесу osnova? Відповідальна особа заздалегідь заповнює в Telegram-боті квоти на бажаний період: скільки автівок з якою культурою елеватор, термінал чи ОЕЗ готовий приймати по днях та проміжках часу в добі – тайм-слотах. Усі зареєстровані в системі користувачі можуть через той самий додаток отримувати актуальну інформацію, бронювати операції приймання автівки та здійснювати моніторинг транспорту. Таким чином вдається уникнути перевантажень, простоїв, черг на заїзд. Особливо це актуально в період пікового навантаження, наприклад – в осінній сезон.
osnova.бронь може працювати без будь-якої інтеграції з ІТ-інфраструктурою підприємства, що дозволяє у найкоротші строки упорядкувати процеси приймання зерна. Telegram-бот працює як єдиний цифровий канал зв’язку між усіма учасниками логістичного ланцюга. Усі дії фіксуються в реальному часі, а інтерфейс інтуїтивно зрозумілий навіть без досвіду роботи з цифровими платформами.
Додатковою перевагою системи є можливість гнучкого налаштування доступів для різних категорій користувачів. Завдяки цій системі мінімізуються будь-які ризики помилок, підвищується інформаційна безпека.
Зручність використання і широке розповсюдження месенджера Telegram зумовлює швидке масштабування сервісу серед партнерів. Водії, логісти, менеджери та агровиробники можуть взаємодіяти безпосередньо зі смартфонів. Система не потребує додаткового обладнання чи встановлення додатків. В такий спосіб відбувається повна мобільність у роботі, відсутня потреба додатково навчати персонал в тривалий термін.
Вся історія прийнятих автівок зберігається в системі, доступна для подальшого зручного формування аналітики та звітності. Розширений варіант osnova.бронь передбачає інтеграцію з ERP- або обліковими системами, що дозволяє об’єднати бронювання з документальним супроводом поставки. В такий спосіб стає можливою автоматизація процесу формування накладних, контролю за виконанням логістичних контрактів, можна зв’язати фактичні поставки з графіком прийому продукції. Подібна система автоматизації комунікацій знижує ймовірність затримок, дозволяє вчасно реагувати на будь-які зміни в роботі.
Таким чином, osnova.бронь є універсальним цифровим інструментом, який вирішує одразу кілька питань зернової логістики. Сюди входять: планування, диспетчеризація, контроль, аналітика та підвищення прозорості для всіх учасників процесу. В умовах високої конкуренції на ринку елеваторних послуг, саме такі інструменти дозволяють компаніям підтримувати свою репутацію, підвищувати лояльність поклажодавців і працювати без збоїв у період сезонного піка.
- Створення/редагування квот, клієнтів та культур.
- Формування електронної черги.
- Перегляд переліку транспорту онлайн у черзі або історії прийнятих ТЗ, можливість відстежити транспорт.
- Блокування\деблокування водіїв та ТЗ (чорний список).
- Всі користувацькі функції, як управління автотранспортом та моніторинг транспортних засобів – в поширеному месенджері Telegram.
- Гнучке планування роботи підприємства – оптимізація складу працівників та ФЗП, відповідність фінансовому плану.
- Уникнення черг перед підприємством і точний моніторинг автотранспорту – відсутність скарг населення, перевірок держслужбами, конфліктів з адміністрацією населеного пункту.
- Точно відомий час обробки автівок – вище лояльність поклажодавців та перевізників, зменшення вартості логістики.
- Менший час обробки автівки – збільшення валового показника фінансової діяльності.