ТОВ «МВ Карго» (CARGILL)
При проєктуванні зерно-перевантажувального комплексу «МВ Карго» у м. Південний керівництвом терміналу була поставлене завдання про створення сучасного високопродуктивного терміналу на обмеженій території порту. Проєкт пройшов експертизу ЄБРР та IFC - отримав високі оцінки за критеріями технологічності, екологічності та енергозбереження.
Розробка проєктної документації стадії «П» та «Р». «Термінал по перевантаженню зернових вантажів на причалі №25, вантажообігом 4 000 000 т/рік».
Характеристика об'єкта:
Проєктом будівництва терміналу з перевантаження зернових вантажів місткістю 289.63 тис. тон одночасного зберігання зернових передбачено:
- Зерносховище №1 загальною ємністю 102,515 тис. тон зернових, у складі семи металевих силосів. Усі силоси обладнані системами термометрії. У трьох силосах встановлюються системи аерації.
- Зерносховище №2 загальною ємністю 115,115 тис. тон зернових, у складі семи металевих силосів. Усі силоси обладнані системами термометрії. У трьох силосах встановлюються системи аерації.
- Склад зерновий №1 загальною ємністю 36 тис. тон зернових.
- Склад зерновий №2 загальною ємністю 36 тис. тон зернових.
- Прийом зерна з автомобільного транспорту: дві лінії продуктивністю по 550 т/год, одна лінія продуктивністю 700 т/год.
- Прийом зерна з залізничного транспорту: розвантаження залізничних вагонів організовано двома потоками з продуктивністю 1500 т/год кожний.
- Сушка та очищення зерна: сепаратор 400 т/год, зерносушарки продуктивністю Q = 71 т/год (при сушінні кукурудзи з 28 до 14%).
- Відпуск на водний транспорт: дві технологічні лінії, бункерні ваги та суднонавантажувальна машина продуктивністю 200 т/год.
- Якісний облік зерна: власна лабораторія. Відбір проб передбачається за допомогою автоматичних пробовідбірників.
Коментар замовника
Період співпраці:
2015-16 рр.