Назад

Зерно-перевантажувальний комплекс ТОВ «Бруклін-Київ»

rec-tov-bruklin-kijiv
Компанія:
ТОВ «Бруклін-Київ»
Розташування:
Україна, м. Одеса, в тилу причалу №1-з в районі Андросівського молу
Характеристика об'єкта

При проєктуванні зерно-перевантажувального комплексу «Бруклін-Київ» вперше була поставлене завдання про будівництво підприємства нового покоління, що відповідає найвищим енергетичним, технологічним та міжнародним екологічним вимогам.

Перевантажувальний комплекс

Основна ціль:

Забезпечення додаткового вантажообігу Одеського морського порту на 2,5...5 млн. т. насипних вантажів на рік.

Склад робіт:

Проєктом будівництва перевантажувального комплексу зерна місткістю 235 тис. т одночасного зберігання зернових передбачено:

  • Зерносховище №1 загальною місткістю 66 тис. т. зернових, у складі 11 металевих силосів діаметром 19,86 м. місткістю 6 тис. т. кожен. Всі силоси обладнуються системами термометрії. У чотирьох силосах встановлюються система аерації.
  • Зерносховище №2 загальною місткістю 109 тис. т. зернових, у складі 12 металевих силосів діаметром 22,15 м. Місткістю 9 тис. т. кожен. Всі силоси обладнуються системами термометрії. У чотирьох силосах встановлюються система аерації.
  • Зерносховище №3 загальною місткістю 60 тис.т. зернових, призначене для формування однорідних партій зерна, короткочасного зберігання та його відвантаження на водний транспорт. Включає в себе 10 металевих силосів діаметром 19,86 м. місткістю 6 тис. т. кожен. Всі силоси обладнуються системами термометрії. У двох силосах встановлюються системи аерації.

Прийом зерна:

  • З автомобільного транспорту, трьома автомобілерозвантажувачами г/п 80 т. Кожен, у складі двох прийомних потоків з продуктивністю по 500 т/год кожний.
  • З залізничного транспорту на двох залізничних шляхах по 8 вагонів на кожному. Розвантаження залізничних вагонів організоване двома потоками з продуктивністю по 500 т/год кожний.

Відпуск зерна:

  • На водний транспорт, проводиться технологічною лінією у складі бункерних ваг 1500 т/ч, відпускного конвеєра 1500 т/ч, суднонавантажувальної машини, самопливного та аспіраційного обладнання.
  • У контейнери, проводиться технологічною лінією, у складі двох відпускних бункерів місткістю 50 т. кожен, двох бункерних ваг продуктивністю 120 т/год, двох норій паспортної продуктивністю 120 т/год та двох стафіровочних навантажувальних труб, з продуктивністю до 120 т/год.

Кількісний облік зерна:

  • Надходжуючим залізничним транспортом, за допомогою електромеханічних залізничних ваг г/п до 100 т.
  • Надходжуючим автомобільним транспортом, за допомогою електромеханічних автомобільних ваг г/п до 80 т.   

Якісний облік зерна:

  • Прийнятого з залізничних вагонів, передбачається у лабораторії що візує залізничну ділянку. Відбір проб передбачається за допомогою ручних вагонних щупів, для чого запроєктовано візуючі майданчики з відкидними містками.
  • Прийнятого з автомобільного транспорту, передбачається візуючою лабораторією встановленої на автоваговій на два проїзди. Відбір проб передбачається за допомогою автоматичних пробовідбірників, для цього встановлено чотири пробовідбірника. Також передбачена можливість відбору проб з автомобілів за допомогою ручних щупів, для цього влаштовуються візуючі майданчики з відкидними містками.

Система знепилення (аспірація) технологічного та транспортного устаткування:

У місцях можливого пилоутворення встановлюються локальні фільтра, фільтрувальні шафи, на стрічкові конвеєри - пилоізолюючі укриття. На ділянці залізниці прийому передбачається 8 централізованих аспіраційних мереж.

Пристрій перевантаження зерна

Найменування проєкту:
Пристрій перевантаження зерна з прив'язкою до складу цукру "сирцю". Нове будівництво.

Характеристика проєкту:
Адаптація складської ємності до сучасних умов ринку. Заміна неактуального зберігання цукру-сирцю.

Вузол стафіровки контейнерів

Основна ціль:
Поліпшення транспортної інфраструктури підприємства за рахунок введення у дію крапки навантаження зерна у контейнери.

Склад робіт:

Цим проєктом передбачено пристрій вузла навантаження зернових культур у контейнери з можливістю зважування зерна у потоці та зваження автотранспорту що стафірується.

Транспортування виконується за допомогою норії, ланцюгових конвеєрів, самопливних пристроїв. Зважування зерна у потоці здійснюється ваговим дозатором, а автомобільного транспорту - автомобільними вагами. Для накопичення зернових використовується металевий силос-хопер. Навантаження зерна виконується стафіровочним навантажувачем з системою аспірації.

slide-1
slide-2
slide-3
slide-4

Коментар замовника

Термін реалізації:

2012 рік

Виникли питання?

Ваш запит надіслано
Наш менеджер скоро зв’яжеться з Вами для уточнення деталей. Дякуємо, що звернулися до нас!
success success